sobota, 27 czerwca 2015

Post powitalny.

W pierwszym poście na blogu chciałabym się przywitać. Tak, więc witam Was, kimkolwiek jesteście. Jestem Ewa i mam 26 lat. Pracuję, kończę studia i uwielbiam gotować. Choć jestem raczej początkującą kucharką, to daje mi to wiele satysfakcji i sprawia, że odpoczywam od codziennej rutyny. Zamysł bloga jest taki, by po pierwsze przedstawiać Wam sprawdzone, zdrowe, proste i szybkie przepisy, po drugie zrobić coś nowego dla siebie, po trzecie (nie chce zapeszać) chciałabym w przyszłości przejść na dietę bezmięsną. Punkt trzeci realizowany będzie prawdopodobnie w etapach (np. tydzień bez mięsa) i całkiem możliwe, że będę musiała go jeszcze dobrze przemyśleć i dopracować.
Obecnie jestem pod dużym wpływem dwóch bardzo inspirujących kobiet, z jedną "znamy" się już od dłuższego czasu, a drugą odkryłam (choć można powiedzieć, że to bardziej ona mnie) dosyć niedawno. Ta pierwsza to trenerka, autorka książek i businesswoman Jillian Michaels. Ćwiczę z jej programami już od ładnych kilkunastu miesięcy, wcześniej ćwiczyłam z Ewą Chodakowską, dzięki której w ogóle zaczęłam ćwiczyć, ale później zakochałam się w programach Jillian. Na pewno jeszcze nie raz będę o niej wspominać lub przedstawiać niektóre przepisy z jej książki "Opanuj swój metabolizm - książka kucharska". Drugą wielką inspiracją w tym momencie jest dla mnie Ella Woodward blogerka, autorka książki, wielbicielka jedzenia i jogi. Jej strona i cudowne przepisy, nie tylko na potrawy, są istną kopalnią inspiracji i pozytywnej energii. Nie raz przeczytacie o niej na moim blogu.

Myślę, że tyle wystarczy jak na pierwszy post. Zapraszam do zaglądania na bloga i obiecuję, że nie pożałujecie.


Ściskam, Ewa :)


A o to kilka linków na dobry początek:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz